10 ting jeg ser frem til å kunne gjøre etter Covid

For mange av oss går hverdagen noenlunde på automatikk, men vi kjenner vel alle sammen på at vi er ganske lei hele Covid situasjonen. Og jo mer vi tenker på det jo mer bissart virker det hele. Det er mye fokus på det negative, med økning av smitte, muterte virus og mye venting før vi finner tilbake til normalen.
Jeg vil derfor fokusere litt på hva jeg faktisk ser frem til å gjøre når dette begynner å gå fra hverdag til et minne.

  1. Klemme! Jeg elsker å gi klemmer og ser frem til å kunne klemme så mye jeg vil (så lenge de også vil ofc, haha). Vi trenger kroppskontakt.
  2. Kroppskontakt. Det å ikke tenke over om man kommer borti noen eller føle at man må konstant holde avstand.
  3. Vaske hendene mindre. Bare det å ikke føle at man må vaske hendene etter hver eneste ting man har tatt på. Selv når jeg kjøper et nytt produkt liker jeg å vaske det så jeg slipper å føle at jeg må vaske hendene bare jeg har vært ani den.
  4. Kunne ha besøk av så mange man føler for. 
  5. Delta på noe form for hobby. Som musikk, dans eller annet og faktisk kunne samles istedenfor en og en.
  6. Møte nye folk. Noe jeg har villet en stund er jo rett og slett å få en ny vennekrets, men det ble jo mildt sagt utfordrende i disse tider. Så ser frem til at det blir flere muligheter for dette.
  7. Begynne på treningssenter. Dette har vært noe jeg har tenkt på en god stund nå men har rett og slett følt at det er en litt for rar tid å bli medlem på.
  8. Kle meg bra. Dette er noe jeg liker å gjøre så ofte som jeg orker uavhengig om jeg skal ut av huset eller ikke. Men det hadde føltes bedre om det var litt flere grunner til å bruke mine høyt elskede klær. Det er jo lett for å bare slenge på seg kosebuksa i disse tider. Jeg har mange plagg som fortjener mer oppmerksomhet.
  9. Valgmuligheter. Her har jeg egentlig ikke noe spesifikt å si, men bare det å velge å gjøre noe eller ikke gjøre noe basert på hva du selv føler og ikke fordi det er en regel som bestemmer det for deg.
  10. Slippe å bruke munnbind! Hvem ser vel ikke frem til det?

Hva ser du mest frem til?

Følg meg gjerne på Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg