10 ting som gjør meg glad!

I disse tider er det fokus på mye tung og negativt. Dette er som sagt viktige ting så det skal absolutt snakkes om. Men jeg tror vi alle trenger og ha gode ting å fokusere på også. Det er ikke sunt og bare fokusere på alt det negative.

Så her er 10 ting som gjør meg glad:

  1. Pop musikk. Pop er kanskje mainstream og jeg kjenner flere som velger det vekk av den grunn, men at det er glad musikk kan vell ingen nekte for. Det er en grunn til at det er mainstream og kan brukes på både fest og alene på soverommet.
  2. Klær. Nå er jo jeg hekta på mote og klær gjør meg derfor naturligvis glad. Et bra antrekk gjør dagen bedre.
  3. Interiør. Det er defintivt ting jeg har kjøpt som gjør meg glad hver gang jeg ser på de. Som kahler sin jubileums vase i gull og bildene mine fra Desenio.
  4. En god romcom. Og for de som ikke vet så betyr det romantisk komedie. Denne type film har alltid en lykkelig slutt, så du vet du ikke blir skuffet og kan forvente den gode godfølelsen på slutten.
  5. Å se fresh ut. Sminken på, neglene fikset og et killer antrekk. Og ikke minst en tur til frisøren.
  6. Venner. Jeg er en person som får både energi og humør av å ha mennesker rundt meg.
  7. Å ha det ryddig rundt meg. Hvem er det vell ikke som trives bedre i ryddige omgivelser?
  8. Å ha penger på konto. Å bekymre seg over penger betyr stress og usikkerhet, så når det er penger på konto føler man seg fort mye bedre.
  9. Å føle meg uthvilt. Ingenting ødelegger humøret mer enn dårlig søvn, så jeg setter ekstra stor pris på de få gangene jeg faktisk har fått sovet skikkelig.
  10. Fremgang i de psykiske problemene. Angst og depresjon er åpenbart noe dritt, så når jeg ser fremgang og får til ting er det noe av det beste jeg vet.

Hva gjør deg glad? 

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer
    1. Ting som gjør meg glad. En tur i parken en fin vårdag, fugler som synger fint, møte med venner på kafe. De enkle tingene egentlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg