Horisont

I går var vi borte på det nyeste senteret Horisont, det er det tredje senteret vi har her i området om vi ikke inkluderer minisenteret.. som da blir fire.
Akkuratt nå når det er såpass nytt er det som en labyrint. Men det er jo også ganske stort, med mange veier. Men det første jeg fant var Big Bite♥
Oh, it’s too good.
Jeg kjøpte meg også en topp og et skjørt, men det hev jeg rett til vask.
Må si det er helt sykt hvor mange folk som er ute og shopper, spessielt på lørdager. 

Kjøpte meg ellers bare småting.  

♥ Noen som har prøvd glittermascara? 
♥Hva er din favoritt Big Bite? 


#shopping #sunday #bigbite

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg