God Påske

God påske folkens! 
Jeg har et påskeegg som er større enn hodet mitt… haha. Men jeg har spist fra det hele uken da, så det på bildet er det som er igjen av snopet.
Yes, I do love me some chocolate.

Jeg pleier også å få et Donald blad eller kryssord i egget. ♦Hva pleier dere å få?  

Resten av familien er oppe på hytten og står på ski, hvor jeg og egentlig skulle vært denne uken. Men siden jeg nettopp har flyttet og det var en del å gjøre, ble jeg igjen her.
♦Pleier dere å reise på hytten i påsken?^^ 


#påske #egg #snop #godis #stemning #lørdag #smask #sjokolade #rosa 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg