More Spring/summer inspo

Workout Monday er back in action. Er på tide å få kroppen til å virke igjen. 
Jeg har vært inaktiv ganske lenge nå, og det vil jeg nå endre på.
Har yogamatte på rommet. Så jeg starter først med hjemmetrening, så får jeg ta det på treningsstudio etterhvert.
One step at a time. Wish me luck..

Det har føltes som vår en stund nå og vært litt sol, og da begynner jeg å tenke på at det ikke er lenge til sommer.
Og da tenker jeg en del på sommermote, som også funker nå om våren. Here’s some inspo all fashion lovers: xxxoo 

Vila SERANA Aline skjørt sort / Topp / Laura Biagiotti Ballerina black / Urban Expressions PAM Skulderveske sort / Marc By Marc Jacobs MMJ 353/S Solbriller sort
#klær #mote #trening #fashion #loveit #kisses #kiss #leather #svart #hvitt

3 kommentarer

Siste innlegg