Bystasjonen og froyo

I dag var det tidlig opp på møte og så gikk jeg på bystasjonen og kjøpte froyo og big bite.
Nå venter jeg på at Ragnvald skal komme hjem så vi kan ta en tur på senteret.
Blir ofte en spontanfest i helgene, så tenkte å kjøpe inn noe fra polet. Vi gjør altså masse annet i helgene og, men godt å feste også.
Spessielt siden jeg har hatt en lang pause fra festlivet, så er det greit å komme litt tilbake.

Nå skal jeg opp å lage meg mat. Have a good day peepz, xoxo 

Kjøpte meg også litt dilldall på Clas Ohlson

#hverdagen #shopping #froyo #inspo #farger #planer #kollektiv #venner #fest

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg