Finally Summer

Denne uken skal vi få filmet videoen som jeg nevnte. Sier ikke hva den skal handle om, men det får dere se. 
Vet ikke når jeg får lagt den ut. Men skal prøve å få filmet på onsdag verfall. 
Her i Bergen er det sol og varmt nå! Heldigvis har jeg bestilt meg badebasseng og noe greier.. så i år er jeg forberedt. 
Taklet den ekstreme varmen ganske dårlig i fjor. Så hvis det blir like gale, så går det verfall litt bedre.

Men nå får jeg stikke ut å nyte solen,xoxo 

Håper dere får en fin dag! HAPPY SUMMER 

 (5) Tumblr
💫
Untitled 🌺Bikini🎀
Untitled | via TumblrFriend💘Sunset🌅


#sommer #2015 #happy #summer #ferie #glad #sol #fint #deilig #varmt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg