Hair inspo

I går var jeg hos frisøren og litt forskjellig, til tross for at jeg var helt zombie da jeg ikke hadde sovet hele natten. 
Hvis noen har noen tips til hvordan å få sove uten å ligge der i 4timer å vente.. så legg igjen kommentar♥

Tenkte å legge ut bildet av håret, men følte meg ikke noe bra da jeg våknet i dag, så det må vente. 
Skal uansett tilbake å få gjort mer. Håret er ikke ferdig enda.. så kanskje jeg bare skal vente til det er.

So bear with me…

Hair inspo:
GirlStyle.
add a captionUntitled
🎑Hair


#hår #inspirasjon #farger #trend #sommer 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg