PLL #FACETOFACE (SPOILER)

Nå har jeg nettopp sett episode 6×10 av Pretty little liars, og vet da endelig hvem “A” aka “charles” er. 
Det har vært 5 forvirrende og nervepirrende sesonger, og serien er ikke ferdig enda. Men A/Charles kapittelet er over. 
Og når serien begynner igjen vil det være 5år fremover i tid. 

Okei.. så jeg må bare si hva jeg følte om episoden. Vet det er utrolig mange som ser på denne serien, så derfor kommer jeg med min mening her.
Ikke les videre hvis du ikke har sett episoden selv!!

Pretty Little Liars Summer Finale; All Revealed
Personen som vi kjente som “A” ble avslørt som Cece, Cece er også Charles. Ble født som gutt, men skiftet kjønn. 
Episoden forklarer hele denne saken. Men må si jeg ble skuffet på mange måter. 
Det jeg ville ha var den store “OMG” Avsløringen, og tenker mange ventet det samme.  Cece karakteren fikk jeg aldri noe forhold til, og at hun er “A” gir veldig mening, men er ikke noe spennedes. Men samtidig var det ganske ventet…
Var en mistanke jeg hadde fra før, jeg bare hadde ikke lyst til at det skulle være sant. 
For Cece var for meg litt for åpenbar. Men twisten med kjønnsskiftet derimot var heller det som var mest interessant med det hele. For den var ikke like åpenbar. 
Er greit å få et svar på det hele, selvom det ikke var “OMFG”….

Og at Sara Harvey var Red Coat OG Black Veil?!… vell litt for dumt. Men visste hun var sketchy.
Men hvorfor måtte hun være begge?
Hun har vært en ganske ny og ubetydelig karakter, det ligger liksom ikke mye følelser i det føler jeg. Det er heller mer.. “ah, det var hun ja.. uhm greit, why?”. 

Hva syntes dere om sommerfinalen? 


#prettylittleliars #summer #finale #6×10 #episode #Serie #facetoface #withA #CHARLES

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg