Flu and Onsiepower

Den siste uken nå har jeg hatt influensa, har bare følt meg crappy.
I dag har jeg endelig blitt litt bedre. 
Sol og 27 grader har det også vært og da vil man jo ikke ligge inne å være syk.

Jeg følte meg plutselig veldig gammel nå når nevøen min har begynt i 1. klasse, og stebroren min i 1. på vgs. 
Av og til hadde det vært deilig å bare skru tilbake tiden å være i 1.klasse igjen. Ung og uvitende.

Ellers har jeg fått men denne kule onsien, og litt andre ting.. som jeg blogger om i morgen. xoxo Kisses

#Dash #Onsie

2 kommentarer
    1. Awesome onesie 😀 håper du blir bedre. Er du en brony? (En voksen som ser på my little pony)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg