Summer & soon 22

Akkuratt nå er det strålende sol og 26 grader her i Bergen, så i dag har jeg og Ragnvald sittet ute og solt oss. 
Vi prøver å nyte det lille vi har hatt av sol denne sommeren. 
Og nå er det bare ca. 2 uker igjen til jeg har bursdag, så jeg driver allerede nå å planlegger fest. 
Har ikke feiret den skikkelig på mange år nå. Så håper det blir bra i år! Ikke at jeg ser så veldig frem til å bli 22.. kunne gjerne blitt 18.. eller til og med 16. 
Føler tiden går fortere enn det jeg gjør. 
Så fra nå av går jeg bare opp i level ! 


Coca cola and ice

 

#Sommer #sol #august #flamingo #utsikt #deilig #varme #blå #himmel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg