Tilbake til hverdagen

Vell.. det ble en gøy og smålig interessant helg. 
Våknet opp dagen derpå med en del blåmerker på beina, skjønner ikke helt hvordan det har skjedd.
Men var det kos at folk kom og så ut som de fleste koste seg. 
Uansett nå er vi tilbake i hverdagen, så som dere ser har jeg fikset ombre. Og vurderer å gjøre mer med håret. Men får se.
Ha en fin uke, xoxo

Nå sitter jeg og halveis irriterer meg over at det kun er 3 av sesongene av Dawson’s Creek som ligger ute på netflix.
Til det punktet hvor jeg heller vurderer å kjøpe de på dvd… men etter å ha sett prisen…eehh kanskje ikke enda nei. 
Dawson’s Creek er en av de store klassikerne fra slutten på 90-tallet. Sammen med Buffy. 
Hvis dere ikke har sett den, anbefaler jeg å verfall skjekke den ut.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg