Halloween decor

Halloween er rett rundt hjørnet, og som de som kjenner meg vet, elsker jeg å feire alt som kan feires. 
Jeg har kjøpt inn noen dekorasjoner. Disse får man kjøpt på superkul.no 
De har et gigantisk utvalg, så hvis du skal ha halloween fest eller bare vil dekorere, anbefaler jeg å ta turen innom der. 

I går kom Ole hjem med starbucks kaffe til meg ♥
Er teit å bo så nærmt byen, med så masse gode ting og så ikke kunne dra ned dit pga. psyken. 
Men, snart kan jeg. Så da får jeg kjøpe alt jeg vil ha (og har råd til that is…).
Ha en fin dag, xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg