#It’sSunday

 

Jeg er alltid ekstra sliten på søndager, som sikkert de fleste andre er også. 
Så i dag koser jeg meg med god mat, salat og vårruller. Og cappuccino. 
I tillegg til at jeg veksler mellom American horror story og Pretty little liars. 
Jeg har ikke kommet så langt på AHS enda, men foreløpig virker det som en serie jeg vil fortsette å se. 
Pretty little liars har jeg allerede sett (alt som har kommet ut til nå), men jeg ser det sammen med en i kollektivet som ikke har sett det før. Vi er nå på slutten av sesong 4. 
#SundayIsChillDay I say. 



#netflix #søndag #AHS #serie #tv #mat #salat #greens 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg