2days until x-mas

Nå er julaften bare et par dager unna, og det jeg gleder meg mest til er alle julefilmene jeg skal sitte å se på. 
Det er mange julefilmer jeg har sett hvert år på tv siden jeg var 4, så jeg holder den tradisjonen. 
Går aldri glipp av Mikkes jul i andeby osv. Og som de fleste andre ser jeg også på tre nøtter til askepott. 

Juletreet fikk vi opp her i kollektivet for en ukes tid siden, og i helgen hadde vi julebord for venner. 
Det var kjempe koselig. Var egentlig en tradisjon blant denne guttegjengen, så jeg var den eneste jenten. 
Men det gjorde meg ingenting. Lagde pinnekjøtt og hele pakken. 
Og etterpå ble det festing. 

Håper alle får en koselig jul og spiser masse god mat.


#jul #fest #julebord #juletre #alenehjemme2 #julefilm #kos 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg