Dette året har jeg…

Drømte i natt at jeg blogget, så var vell en påminnelse. 

I morgen er det nyttårsaften, så igjen er vi på vei inn i et nytt år. 
Jeg er så ikke klar… føler fortsatt jeg er i 2013 eller noe. 

Dette året har jeg: 

♥Flyttet ut 

♥Fått nye og bedre venner, og blitt bedre kjent med gamle venner

♥Fått det bedre meg megselv, og begynt å bli mer megselv igjen. 

♥Komt meg opp i en normal vekt, og fått mer styrke igjen i kroppen. 

♥Fått en mye mer travel og koselig hverdag. (Her kjeder man seg sjeldent)

Hvilken minner har du fra i år?

#nyttår #minner #bilder #detteåret #2015 

2 kommentarer
    1. Så fin blogg du har! Ser fram til å lese meir 🙂 Sjekk gjerne ut min blogg også om du vil, der eg skriver om mykje rart som mobbing, tips osv. I tillegg lager eg gratis headere til blogg om du er interessert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg