Break from the party life

Denne måneden har jeg og Ole Martin edru måned. Vi skal heller ikke drikke cola. 
Så langt har det ikke vært noe problem. Vell…colaen er litt vanskeligere. 
Klarer fint å ikke drikke cola hver dag, for det gjør jeg jo ikke uansett.
Men en måned er lenge uten. 

Alkoholen derimot er ikke noe stort savn. 
Trengte en pause fra festing, så føles egentlig bare bra. 

Fått med meg at det er mange som har sukkerfri, vell jeg tok heller en annen vri på den. 
Sjokolade er ikke noe jeg er villig til å gå uten. Pluss, er ikke så usunt. Spørs heller på mengden man får i seg. 
Er uansett tusen ganger bedre å få i seg naturlig sukker enn all den sukkererstattningen. Kroppen vet ikke hva det er eller hva den skal gjøre med den, så den blir bare lagret der uten mål og mening. Naturlig sukker derimot er noe kroppen vet godt hva er og hva den skal gjøre med den. Pass heller på mengdene du får i deg. 
Å gå helt uten sukker er heller ikke bra. 
Spessielt når det nærmer seg “den tiden” av måneden..hvis dere skjønner hva jeg mener (jenter). 

accidentdrunk
fruitsummer


#mål #januar #edru #måned #frifor #pause #health 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg