Rotehus

Det første jeg så når jeg kom hjem på Søndag var ROT, masse masse rot. 
Jeg vet at det er sånn det er når man bor i kollektiv, men det får da være grenser. 
Dagen etter tok jeg og støvsuget og hele pakken, men lot alt annet ligge igjen. Nå er jeg alt for lei av å rydde opp etter andre, så det skal de få ta selv.
Håper bare det blir gjort asap. 

Jeg er ikke akkuratt den største ryddefreaken selv, men jeg liker å ha det noenlunde ryddig rundt meg. Og da spessielt støvfritt. 
Men når jeg ser at det er bombet, så setter jeg igang å rydder med engang. Men når det gjelder fellesområdene så må alle bidra. 
Og det blir for dumt at jeg alltid skal måtte ta ansvar for det til tross for at ingenting av det er mitt rot.

Andre som bor med rotekopper?
Hva pleier dere å gjøre med det?

Nå ser jeg solen snike seg frem, så da tar jeg meg en tur ut og stikker på butikken. 
Kisses..

BBNDDV_i2aj


#kollektiv #venner #rot #rydding

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg