Sommer snart?

Jeg kjenner jeg begynner å glede meg til vår og sommer nå. 
Ikke at jeg vil at tiden skal gå noe fortere, bare merker jeg er lei av mørke og dystre tider. 
Trenger mer sollys og D-vitaminer. 
Det har jo allerede begynt å bli gradvis mer lyse dager, men blir fortsatt mørkt ganske tidlig.

Nå flytter også desverre Kjetil ut av kollektivet og vi får inn en ny en. 
Kjetil kommer nok tilbake igjen at one point. Men det blir en del måneder uten han her. Men vi skal kose oss masse med våres nye medlem av husholdningen. 
And this time it’s a guurl. Mer om det senere. 

Nå skal jeg kose meg med mat. Kisses..



Ps: Gurkemeie er godt for ledd og kan være godt for magen. Demper også betennelser i kroppen hvis man har det. 
B-stress er en blanding av vitaminer og er godt for hud,hår, slimhinner og nervesystemet. (Gir også mer energi)

Jeg er ikke vant til å ta vitaminer og slikt, men gir dette et forsøk for å se om det har noe effekt. 


#food #mat #vitaminer #health #living 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg