Hair drama

På mandag får jeg frisør hjem til meg! 
Har aldri bestilt frisør hjem før, men var sånn det passet seg best for meg nå. 
Og må bare få ordnet håret etter mandagens hjemmebleking ekspriment.
Ble ikke så ekstremt gale altså, men tok ikke i hele hår. Hadde nok for lite til den lengden jeg har. 
Hjemmebleking er ikke noe å anbefale for å si det sånn. Har tidligere hatt mamma gjøre det på meg flere ganger, men da var håret mye kortere og var som oftest bare for å ta etterveksten. 
Så må få fikset håret. Etter det blir det en pastel farge. 

Har dere prøvd hjemmebleking før selv?

Kjenner fortsatt en del på at katten min er borte, og savner han mye. Men får trøste meg med at han ikke har det vondt lenger. ♥

Kisses…


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg