Reverse Ombre

Hola amigas. 
Enda en fin dag, som gjør en ekstra koselig lørdag. 
Nå får jeg snart besøk og da tenker jeg å ta meg en liten tur ut. 

Noen som skal noe kos i morgen? (På Valentines)

Som man ser på bildet er ikke akkuratt håret mitt helt den fargen det skal være. Så gleder meg til frisørtimen på Mandag. 
Dette blir nok en av de siste gangene jeg bleker håret, men kommer til å prøve å ha det en stund før jeg går over til brunette igjen. 
Men ser ikke så alt for gale ut nå i mellomtiden. Så får bare deale. 

Ha en ekstra super fin lørdag ! Kisses..



#bilder #blogg #goingblond 

4 kommentarer
    1. Jeg samålet en gjeng enslige menn (og en kvinne) for å se dead pool 😊 så det skal jeg imorgen. Jeg har også laget en tallerken med marsipan roser og jordbær som jeg skal gi.
      Men, hva skal du gjøre imorgen da? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg