Cat humor

Jeg var våken til klokken 5 i dag tidlig fordi jeg satt og så på kattevideoer på youtube, jeg har ingenting å si til mitt forsvar. Haha 
Mange av dere vet sikkert hvordan det er når du ender opp på “den siden” av youtube. Man blir liksom bare sittende å se på video etter video. 

Og nå har jeg og Ole ryddet rommet til Kjetil, som nylig flyttet ut. Så nå kan det brukes som gjesterom til vi får en ny i kollektivet. 
Så da skal vi sette oss ned og chille med filmen Unfriended (igjen)… bare fordi vi digger den. 
Det er en skrekkfilm, sånn hvis noen lurte. 


#youtube #insomnia #bilde #meg #hverdag #katt #video

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg