På tide å være sunn

Mandag? Hvor ble helgen av liksom. 
Jaja, nå er det snart påske verfall! Så da blir det nok mye som skjer her hjemme. 
Jeg og Ole har bestemt oss for å bli litt mer sunn. Ikke at vi er så utrolig usunne heller, men det blir av og til litt mye dolly pizza og kebab og diverse. 
Og nå har vi bestemt oss for å kutte ekstremt ned på sånt. 
Så i dag lagde jeg meg salat med Scampi. Det er verfall ikke usunt. 

I helgen tok vi det rolig, uten festing og alkohol. Og hadde besøk. 
Sandra kom på Lørdagen og da lagde jeg og Ole hjemmelaget pizza, etter det spilte vi monopol med Ragnvald. 
Så hørte vi på musikk og pratet litt, etterhvert fant vi ut at vi skulle lage en video (som vi ikke kommer til å poste). Så da prøvde vi the bean boozled challenge (igjen..), og like etter angret jeg. 
For som jeg såvidt husket så smakte det like grusomt… blaah. Tror de legger flest dårlige smaker oppi de pakkene. 
Hvis dere lurer på hva the bean boozled challenge er kan dere se en video jeg lagde tidligere HER,- 


#middag #salat #scampi #sunt #sunn #mat

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg