Zombie

I et forsøk på å fikse døgnrytmen så døgnet vi ann her i huset i natt. 
Føler jeg har kronisk insomnia, for jeg blir aldri trøtt når jeg skal være trøtt. Og får aldri sove. 
Hater egentlig å sove… og det kommer vell av det at jeg sliter med å sovne. Om morgenen derimot er det en helt annen historie. 

Så akkuratt nå er vi helt zombie. Pleide å være så lett å døgne ann når jeg var yngre, men nå er det helt grusomt. 
Men jeg holder ut. 

Føler også jeg blir veldig filosofisk når jeg døgner ann. Og alt er liksom super interessant. 
Men nok om det… 

Og nå leste jeg at det skal bli ganske så varmt i morgen her i Bergen, så da skal jeg ta turen ut. Much needed. ♥

catDream
coolsleep
mondayetsy
friday
You know what I’m sayin?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg