Påskeferie på Hytten

Nå er jeg på hytten, og her skal jeg være resten av påskeferien. 
Godt å komme seg litt vekk, og påsken er alltid ekstra koselig på hytten. 
Vi har hytte rett ved skitrekket på Voss, men i dag er det ikke vær til å stå på ski. Ser ut til å bli en trist påske hvis man skal stole på værmeldingen.
Men kos blir det uansett. Kusinen min kommer også opp. 

Skal dere på hytten i påsken?


PS: Er dårlig nett her på hytten, så blogging kan bli vanskelig. Men skal prøve mitt beste ♥

#påske #hytten #påskeferie #kos #fjellet #ski 
 

2 kommentarer
    1. Skal møte slekten på voss selv.. har ikke turt å se på værmeldingen, men om det blir fint vær så reiser vi sikkert på hytten på Mjølfjell (et fjell over voss)
      Men jeg er helt sikker at det blir mye god mat iallfall, slik er hu besta :3
      Håper du har en god påske da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg