Borte bra, men hjemme best.

Nå er jeg hjemme igjen. Og det føles ekstremt godt. 
Skulle tro det å være på hytten var avslappende, men er faktisk utrolig sliten. Så nå er det godt å være hjemme og kunne slappe av.
Gikk tom for nett på hytten, og de siste dagene hadde jeg også brukt opp mobildataen min. Så fikk ikke oppdatert noe. 
Når jeg kom hjem var det heldigvis fint og ryddig, noe man ikke alltid kan fovente i et kollektiv. Så det var utrolig bra. 
Daniel var den eneste som var hjemme, så vi bestile oss burger og så litt på Netflix. 

Nå skal jeg bare slappe av, mens jeg enda har sjangsen.
Har kost meg masse i påsken, med kino, shopping og hyttekos. 
Hvordan har deres påske vært?


#påske #kos #hytte #hjemme #ferie 

3 kommentarer
    1. Jeg synes alltid det er så godt å komme hjem igjen etter man har vært borte!
      -Gjerne klikk deg inn på bloggen min som er ganske ny. Kjempe koselig om du vil gi ris og ros til bloggen min 🙂 Har nettopp lagt ut min første videoblogg også. God påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg