Bursdagsfeiring og kos i finværet

I går var jeg hos min bror og feiret bursdagen til min far. 
For engangs skyld var vi samlet. Vi lagde pizza og koste oss. 
Da jeg kom hjem var Ragnvald den eneste hjemme, så vi tok turen ut og fant oss en benk i solen og nøt været. 
Kom også en koselig katt og holdt oss med selskap. 
Etterhvert når solen gikk ned gikk vi inn og så på serie til resten av gjengen kom hjem. 
Ole kom hjem etter pokerkveld med kompiser og var drita. Vi hørte ikke at døren gikk opp, plutselig sto han i stuen med pizza og var helt i hundre. 
Så alt i alt har det vært en veldig grei helg.
Er så utrolig herlig med fint vær, og begynner å føle at sommeren er på vei. Selvom det fortsatt er litt kjølig ute så går det verfall rett vei. 

Håper alle har hatt en koselig helg. 

Jeg kjenner jeg holder på å bli syk, så mulig det blir en treig uke. Men hvis ikke skal jeg ut å gjøre en del. Guess we’ll see. 


#kos #helg #sol #venner #katt #ute #natur

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg