Smells like teen spirit

I forrige uke var vi på Ikea, og kjøpte litt småting til kollektivet. Og Sandra og Ole fikk kjøpt seg bord/hyller til rommet. 
Jeg kjøpte meg bare luktelys og ny taklampe. Taklampen har jeg ikke fått opp enda, venter på at elektrikeren i huset (Ragnvald) skal hjelpe meg.
Så nå er vi klar til fest i helgen, som da er innflytningsfesten til Sandra. Som er det nyeste medlemmet av kollektivet. 

Og med tanke på vår som er da ting begynner å blomstre, så er det alltids godt med nye gode dufter. 
Her er mine Favoritt♥ dufter. Spessielt “Love Addict” fra Victoria’s secret. 
Den fra Escada vant jeg i en bloggkonkurranse (fra blogg.no) for et par år siden.
Hvilken er din favoritt?


#vår #dufter #parfyme #victoriassecret #good 
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg