Spring Cleaning

I dag sto jeg opp og spiste frokost, og så hoppet jeg rett på rengjøringen. 
Ikke alltid lett å bo i kollektiv da det blir fort rot og skittent, så måtte jeg bare gjøre noe med det. 
Alle andre er på jobb, så koser meg med musikk og smoothie i tillegg. 

Hadde egentlig tenkt å trene i dag, men denne rengjøringen blir egentlig som en treningsøkt i seg selv. 
Og det er egentlig sånn trening jeg liker best, altså… trening som ikke føles som trening. 

Song of the week


Dere kan også følge meg på facebook HER,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg