Workout Monday

I dag en liten stund etter jeg hadde spist frokost og dusjet tok jeg med meg yogamatten opp i stuen og begynte å trene litt. 
Personlig foretrekker jeg dansing som treningsmetode, men nå gjorde jeg litt forskjellig. 
Blandt annet situps og dips og et par ting jeg lærte da jeg gikk på dansing. Og i tillegg er det så varmt at hele jeg renner vekk i prosessen. Haha. 
Skal prøve å holde meg til en treningsplan jeg laget. Jeg har avsluttet medlemskapet mitt på treningsstudioet så nå er det hjemmetrening som gjelder. 
Spørsmålet er bare om jeg klarer å opprettholde det.

Hvis det er noe jeg er flink til så er det å gi opp på alt som heter trening. Men tenker nå at ved å skrive det her på bloggen, så er det kanskje lettere å gjennomføre. Eller? 
beautifulcat
girlbeach
Som jeg har hørt så mange ganger, hjelper også trening på psyken. Noe som gjør at jeg føler det er viktig for spesielt meg og verfall prøve. 
Gotta get that motivation tho 

#trening #fitness #yoga #motivasjon #help #trying 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg