My First Tattoo!

I går ble det en lang dag, hadde en del på planen. 
Blandt annet å ta tatovering, sammen med min mor. Ble en mother daughter tattoo, samtidig som den også er personlig for oss begge. Og som bonus er til minne om katten vår som døde i år. Så er tatovering med flere betydninger, og ser utrolig fin ut. 
Vi tok den på SkinFuel Empire på Horisont. De var veldig hyggelige der. 
Må si at jeg hadde ingen anelse om hvordan det føltes å ta tatovering, men minnet utrolig mye om en epilator. Så for de som har brukt det, skjønner hva jeg snakker om. 

♥Hva syntes dere?
♥Har dere tatovering eller har du lyst på en? 



#tattoo #tatovering #cat #hverdag #bilder 

6 kommentarer
    1. Søt og fin tatovering. 😉eg har to. Skrift på siden av magen og en løve på hele ene underarmen nesten. 😉

    2. det ble en kjempefin tatovering. simpel og elegant! Jeg har ingen tatoveringer, men jeg skulle ønske jeg hadde.
      Et spørsmål til deg, for gutter, er det penere med tatovering på overarmen eller brystet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg