Health tip// PLL IS BACK

Hei cuties. 
I dag sto jeg opp alt for sent, så tipper jeg må døgne ann. #insomnia 
Anyways, et tips hvis dere vil være sunnere eller gå ned et par kilo: Istedefor å drikke brus, saft, juice og/eller melk. Lag klar en flaske med vann, putt sitroner oppi og gjerne ingefær (Kan ta en tepose som inneholder ingefær og annet) og la det stå over natten. Så drikk på det iløpet av dagen istedefor. 
Kan også være veldig forfriskende og godt, spessielt med isbiter. 

Nå sitter jeg og koser med meg jordbær og gleder meg til å se den nyeste episoden av Pretty little liars, they are back bitches! ♥ Season seven, here I come.


-Renate
#sunt #healthy #water #strawberries #insomnia #prettylittleliars

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg