Metallic Lips

Det er lørdags kveld og jeg feirer med sjokolade og metallic purple lips ♥
Jeg og gjengen skal se film og kose oss med et par øl. Vi har ikke akkuratt hatt fest på en stund, så blir nok fest iløpet av de neste helgene.
Jeg elsker hvordan hårfargen min blir på bilder. Er ca sånn i virkeligheten også, men varierer jo litt utifra hvilken lys jeg er i.
I morgen blir håret til Birgitte blått, så da kan jeg vise det her på bloggen<3 snakkes

Hva liker du å gjøre i helgene?





#rosa #hår #pastel #sminke #makeup #lipstick #metallic #nyx

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg