Dagen i dag og serie anbefaling

Heisann! 
I dag/går er/var den 1. desember. Nå begynner virkelig juleshopping kaoset. Noe jeg vil prøve å holde meg unna i år da jeg trenger å stresse ned hvis jeg vil unngå totalt sammenbrudd. Stress er ikke en enkelt ting å få ut av livet. Men det finnes måter å stresse ned på. 
Noe jeg er utrolig dårlig på å få til. De vanligste metodene fungerer ikke på meg, men jeg har noen ting som hjelper meg. 
Akkuratt nå skal jeg sette på en disney klassiker som jeg kjøpte på cdon (Black Friday) for å stresse ned og så legge meg. 
♥Hva pleier du å gjøre for å stresse ned?
stressquote

Serie anbefaling: You’re the worst

Denne serien var jeg skeptisk til å se i begynnelsen og tok meg tid før jeg tenkte den var verd et forsøk. Men når jeg først begynte fløy jeg rett igjennom alle episodene som er kommet ut på Netflix. Denne serien er verd å skjekke ut. Og serien føles mer ekte og man kan relatere til den mye mer enn de vanlige seriene som har alle de vanlige standardene (kjærlighet, ekteskap, unger og blabla). Denne serien handler heller om problemer med følelser, forhold og usikkerheter. Serien har mye humor, men man merker det er en undertone av mørke der som kommer mer og mer frem.
Som visse psykiske problemer som mange opplever har blir tatt opp i denne serien på en utrolig ekte og genuin måte. Noe mange som sliter med akkuratt det kommer til å kjenne seg utrolig igjen i. Vil ikke spoile så sier ikke hva.

Bilderesultat for you're the worst

#serie #netflix #desember #stress #psyke #mentalhelse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg