Starting to feel like home

Det er ikke gale å våkne til blå himmel, bare synd solen går ned så tidlig. 
Men det er ikke så lenge til våren er her, og da blir det lyst mye lengre. 

Nå har vi fått det meste på plass. Det er fortsatt småting som mangler.. blandt annet sofabord. Men det er sånt som kommer på plass etterhvert. 
Vi har det viktigste på plass, og det er det som teller. 
Rommet mitt er jeg ikke helt ferdig med, men det er ikke mye igjen heldigvis. 

Det blir et nytt kapittel. Så får jeg se hvor dette året tar meg.
Ting jeg vil oppnå dette året: 

  • Bli flinkere til å trene
  • Få bedre psyke
  • Kvitte meg med ting jeg ikke trenger
  • Klare å ikke kjøpe mer klær







#interiør #stue #hjem #flyttet #nytt #home #sofa #kjøkken #stue

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg