Besøk og Veronica Mars

I dag fikk jeg besøk av Sandra♥ Vi satt for det meste å pratet. 
Etter hun gikk kom min mor innom med tørkestativ og mat. Endelig kan jeg vaske klær…
Har samlet seg opp siden jeg flyttet inn hit, da vi ikke har hatt noe tørkestativ før nå. 
Venter også på å få inn noen hyller til filmer og diverse her i stuen. Så får vi satt mer på plass. 
Men foreløpig får vi vente. 

Tror i dag er andre eller tredje gangen jeg har brukt sminke siden dette året begynte. Huden min er glad for det tenker jeg. 
Men er godt å freshe seg opp litt også. 
Men nå skal jeg begynne på Veronica Mars serien! Kjøpte meg alle tre sesongene. Elsker den serien og lenge siden jeg har sett. 
TTYL 💋




#hverdag #update

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg