#Bangs

I dag har jeg bare vært i en super merkelig form. Vært svimmel siden sekundet jeg våknet, uten å helt vite hvorfor. 
Mulig jeg brygger på noe eller at jeg bare er super anspent og stiv i musklaturen.  Men det satt alle planene jeg hadde for dagen på hold. 

Hadde store planer om å bleke håret. Eller rettere sagt, etterveksten. 
Og iløpet av uken som kommer skal jeg også gjøre noe annet med håret. Vurderer å få laget en video av det, hvis ikke blir det verfall bilder. 
Og skal gjøre et nytt forsøk på gelnails. Kjøpt ny uv lampe nå, som sikkert er bedre enn den jeg kjøpte på ebay. 

Og jeg klippet pannelugg på meg selv i går. Vil ikke si at jeg kler pannelugg noe særlig, men det vokser jo fort ut igjen. 
Så da har jeg verfall prøvd det. Blir kanskje hakket bedre når jeg har fått tatt etterveksten. Fargeskille får det til å se verre ut enn det er. 


#hair #bangs #pannelugg #week

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg