Hvor er våren?

Nå er det utrolig lenge siden jeg har tatt noen ordentlige bilder. 
Psyken har vært på bunn de siste månedene. Men jeg tror jeg sakte klarer å bygge den litt opp nå. 
Jeg gikk på antidepressive, noe som hadde en veldig negativ effekt på meg. Det er vell den siden av ting folk og leger aldri snakker om. 
Men det funker faktisk ikke på alle. Og på personer som meg har det visst motsatt effekt. Ble faktisk verre av det. 
Og nedtrappings syndrom er ingenting å kødde meg. Så advarer folk… vit hva dere går inn i. Og ikke stol blindt på at slike piller skal gjøre ting bedre.

Uansett nå sitter jeg og ser bloggerne og spiser. 
Må si jeg gleder meg til det blir mer sol og lyst ute. Ikke akkuratt lett å ta bilder når det er dårlig lys i stuen og ute er det helt mørkt. 
Også har det i tillegg blåst noe helt ekstremt ute de siste dagene. Så… vil ikke si at våren har kommet helt enda. Men SNART! 

Btw; Ny header. Hva syntes du?♥


#outfit #nelly #fightthefight

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg