Paninting – Patronus

Jeg fant ut at jeg skulle male… because why not?
Så siden meg og Birgitte driver å ser på Harry Potter for tiden, så tenkte jeg å male noe inspirert derfra. 
Jeg har begynt på en til, men er ikke ferdig enda. Vet ikke om jeg er helt ferdig med denne heller, men foreløpig er jeg det. 
Skulle egentlig være galaxy panting, men hadde ikke noen av de rette fargene, utenom blå. Så det ble mer…skog inspirert. Og kanskje like greit? 
Easy — 




#DIY #maling #painting #harrypotter #hp

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg