What’s for dinner?

I dag er jeg kommet meg hjem igjen. 
Og det som møtte meg var en ekstremt trøtt Birgitte, så vi satt egentlig bare og var trøtte/overtrøtt. 
Ingen av oss har fått helt til det der med døgnrytme. I dag sto jeg opp unormalt (for meg) tidlig, og hun hadde nesten ikke sovet. 
Endte opp med å gå inn på hvert vårt rom og ta oss noen timer å bare slappe av. 
Fant tilslutt ut at jeg ikke orket mer og ville sette meg inn i stuen. Da jeg skjekket om hun ville joine, var jo det tydelig at hun hadde sovnet.

Haha jaja.

Her sitter jeg da og tenker igjennom hva jeg kan lage til middag… før jeg sulter ihjel. 
Middagstips?


Jeg SKAL få farget håret i løpet av denne helgen. Og det blir noe pastel. 
Så får bare håpe at resultatet ikke er helt grusomt. Men det er jo alltids en risiko når man gjør det selv hjemme. 
Men så er det også gøy…og ikke minst billig. *kremt* 
Får satse på at det går bra.

#hverdag #bilder #snapchat 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg