Våte dager

Hver gang jeg går ut når det er en god blanding av småregn og ordentlig nedbør får jeg flashbacks til da jeg gikk på SFO og satt ute med mine barndomsvenner og lekte med forskjellige sandkasse leker som kun fungerte i regnvær. Da det f.eks var et hjul som snurret rundt da det samlet seg opp nok regn i den. 
Er ikke alltid gøy å være voksen og føle på det og bare bli eldre og eldre. Så da er det betryggende og ha noen barndomsminner man kan se tilbake på og assosiere med noe godt. 

Jeg er ikke superfan av regnvær, men av og til er det faktisk ganske så greit. Og ikke minst forfriskende. 
Kanskje få som deler den meningen, men tror mange av oss bergensere savner regnet de gangene det har vært sol alt for lenge. 
Ikke at dette er en av de tilfellene. Refererer heller til sommeren 2014 da det kun var sol hele sommeren og 40 grader.




Jeg kom nå meg en tur ut til tross for litt regn. Tok orginalt med meg sykkelen, men dekker var tom for luft. Typisk…
Så endte opp med å vandre å ta litt bilder. 
Men nok om det, nå skal vi lage mat og spille Harry Potter lego på xbox. Fordi…gøy. No explanation needed.

Ellers har vi pyntet til påske og jeg har et påskeegg på størrelse med hodet mitt. Happy tuesday.


#natur #bilder #forfriskende #grønt #ute #outdoors 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg