Påskeegget

Hva er vell bedre enn finvær og godis? 
Og ikke minst ferie. 
Vanligvis opp igjennom årene har denne uken blitt tilbringet på hytten på Voss. Men i år ble jeg ikke med. 
En del av meg skulle ønske jeg var på hytten som vanlig. Men er greit å være hjemme også. 
Hadde en del planer med venner denne uken, så ble litt opptatt da. 
Men kanskje til neste år igjen. 
Pleier dere å feire påske på hytten? 

Drømte forresten at jeg gikk på bikbok (som jeg ikke har vært innpå på flere år nå), og alle klærene de solgte var fargen brun. 
Og ikke bare brun men en bruntone som overhodet ikke fungerte på meg. 
Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den drømmen? Haha.

Koser meg med at påskeegget mitt er like stort som hodet mitt. Mommy knows me so well. 
God påske folkens ♥





#påske #egg #påskeegg #kos #godis #finvær 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg