Happy 17th // Outfit

Gratulerer med dagen folkens! Håper dere har kost dere masse. 
For bare 5år siden ville jeg nok tilbringt hele denne dagen på tivoliet. 
Men de siste årene har vært annerledes. 
Alt forandrer seg når psyken sier stopp. Og da trives man best i et roligere miljø. 
Det tror jeg de fleste som sliter eller har slitt kjenner seg igjen i. 

All I really care about is food! 
Gi meg en hau med mat og god drikke så koser jeg meg. 


Og må bare nevne hvor mye jeg elsker denne kjolen fra Nelly. LOVE IT. 




#17mai #gratulerer #mat #grilling #kake #flagg #outfit

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg