Hva er meningen med det?

Denne dagen bruker jeg til å holde meg unna sosiale medier. 
Det første så møtte meg da jeg åpnet facebook i dag var tragedie på Ariana konsert. 
Merket nå at alt ble egentlig bare for mye. 
Skjønner ikke hvorfor sånne ting skjer, hvor syke kan mennesker være?

Hva er meningen med det?!

Har ikke ord.

Akkuratt nå er planen min å ta på en koselig men meningsfull film og bare få tankene over på andre ting. 
Og kanskje trene, hvis jeg finner skruene til tredemøllen min… Here’s to hoping. 
neon
lovelove


#ariana #meningsløst #tragedie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg