One Love

I dag da jeg sto opp hoppet jeg inn i onesien min og etter en stund lagde jeg meg vafler.
Hadde en lang natt med dårlig søvn. 
Og i dag når kvelden kom måtte jeg selvfølgelig ta å følge med på “One Love Manchester” konserten. 

Selvom dette foregår et stykke unna, påvirker det oss alle. Og flott av alle artistene som stilte opp. 
Har vært en direkte sending på Youtube i tillegg til at det ble sendt på Nrk3. 
Hvis dere har gått glipp av dette kan dere se den her: 


#love #loveoverhate #unity 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg