In it to win it

De siste ukene har egentlig vært ganske tunge. 
Og spesielt de siste dagene. 
Grunne vet jeg egentlig ikke selv. Alt jeg vet er at det er at det er tøft å slite med psyken. 
Angst er noe dritt!
Og det å ikke vite hvorfor den er der er egentlig det verste. Jeg er også stjernetegnet jomfruen, som gjør at jeg kan få smålig ocd når
noe er ut av min kontroll. Jeg bare må ha svar på ting. Jeg må fikse ting. Jeg takler ikke å ha problemer som er uløste. 
Så det å da slite med angst krasjer helt med min personlighet. 
Folk tror egentlig angst er noe nervøse personer får. Og det er ikke sant. Det kan virkelig skje med hvem som helst. 
Angst er egentlig et overlevelses instinkt og noe vi alle opplever hvis f.eks vi går over veien og en bil kommer mot deg.  Men når det skjer
på denne måten at det går utover hverdagen og helsen er det noe annet. Da er det mer som systemet har hengt seg opp og tror alt er farlig.
Tenk på det som en pc hvor harddisken har klikket og ikke fungerer som den skal. 

Men som alle opplever, så er det alltid noen perioder som er tyngre enn andre. Angst eller ikke. Det er bare livet. 

Men jeg skal vinne. Angsten skal vekk! 
I’m in it to win it. 




#bilder #sol #sommer2017 #blond #heart

5 kommentarer

Siste innlegg