Shabby chic og DIY’s

Nå har jeg akkuratt bestilt meg en hau med hobbysaker fra panduro. So I’m gonna get creative up in here real soon. 
Pluss de hadde tilbud på et par ting så da slo jeg til. 
Hvem liker vell ikke å være litt kreative i blandt? 

Også er jeg ganske glad i shabby chick type design. Er bare noe med pastellfarger som jeg tiltrekkes av. Love it.
Så tenker å lage noe shabby chick interiør

flowersbedroom
Superthumbhome decor
DIY’s syntes jeg ofte er sykt fascinerende å se på, men tar meg aldri tid til å faktisk prøve ut noe. 
Så tenker å gjøre det nå. Vet ikke helt hva jeg vil lage enda. Noen lure ideer? 
candledecoration
Superthumbdiy
decorationdiy


#interiør #ideer #inspirasjon #design #lageting #hobby #maling #shabby #chic #galaxy 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg