Naturlig blondering?

I dag var det tidlig opp for å dra på et møte og deretter rett hjem å slappe av. 
Føler meg sliten hele tiden, men er kanskje ikke rart akkuratt nå. 
Så Game of thrones i går og herregud så jeg gleder meg til sesongfinale neste uke.
Noen andre som gleder seg? 

Jeg skal snart teste ut et par metoder for å lysne håret naturlig. Har hørt om et par metoder som f.eks kamille te, honning eller kanel. 
Så tenker å teste ut om jeg kan verfall lysne litt uten å skade håret for mye. Får se hvordan det går, og hvis noe funker kan jeg fortelle om det
etterhvert.
Har du prøvd noen spesielle metoder for å lysne håret? Let me know down below ♥

Nå får jeg prøve å gå ut å nye solen mens den er her. Herlige Bergen♥



2 kommentarer
    1. Vet ikke hvor “naturlig” det blir, men når jeg ikke ville farge så kjøpte jeg en spray på cubus som skulle gjøre så sola bleiket håret enda mer enn den gjør fra før av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg