Kylie Bday Collection

I dag mottok jeg pakke i posten fra Kylie Cosmetics. 
Jeg bestilte ikke sekundet hun lanserte den nye limited edition kolleksjonen og endte opp med å vente en stund. Noe jeg er glad for. 
For akkuratt dagen jeg bestilte fikk man makeup bagen med gratis på kjøpet. Så var heldig der. 
Jeg orket ikke bruke masse penger på å kjøpe hele kolleksjonen, følte heller det bare var greit å kjøpe velvet mini lipstickene og gleder meg til 
å prøve disse. 
Kjøpte også Candy K lipsticken. 
Gotta say it’s bomb! 

Innpakning er også super søt.

Hvilken er din favoritt fra kolleksjonen? 


#kylie #lipsticks #bdaycollection #velvetminis #minikit 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg