Birthday Gurl

I dag er jeg 24år. 
Vet ikke hvor gammel jeg egentlig føler meg, men jeg er vell fortatt ung eller?
Sier heller at jeg nå er på level 24. Høres bare bedre ut.

Syntes egentlig til tider det å ha bursdag kan være smålig kleint.
Men det er kanskje normalt å føle på. Syntes det er veldig koselig hvis jeg kan styre det selv, og lage fest med venner osv.
Men i år blir det ikke sånn da. Og spesielt siden jeg ikke drikker for tiden, så blir det heller ikke det samme. 
Familiekos med pizza og kake derimot. Fungerer fortsatt. 

Har nevnt før at jeg er veldig glad i alt som kan feires. 
Mye pga. pynting og dekorering og baking og fancy klær. Men og pga. kos med venner. 
Kjenner egentlig mange som har bursdag denne måneden. September kids know how to party. 


#bursdag #kos #pizza #kake #virgo #september 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg